gtoptasss ilk gebeligimde 10.haftada kürtaj olmuştum kalbi durmuştu 🥺 ikinci gebeliğimde ikizdi ama birinin gelişimi 7.haftada durmuştu diğerinde ise tüm iç organları dışaridaydi yaşaması zordu yani 7.ayimda lekelenme olmuştu iki sene önce bayram sabahı ölü doğum yaptım 🥺 ikinci günü bebeğimi bı kabın içinde alıp gömdük eşimle çok zor oldu benim için 5 gün sonra bı yavru kedi sahiplendim 15 günlüktü biberonla mamasını verdim altını temizledim yavruma yapamadigimi ona yaptım. Şimdi kedim 1.5 yaşında 😊 bir sene sonra bende 8 aylık hamileyim hiç üzülmeyin Rabbim size sabır versin çok zor ama atlatiliyor. Bebeğimin cinsiyetini bile bilmiyordum gomerken ebeler bakma psikolojin bozulur demişti çok zor oldu ama geçti gitti 🥺 başınız sağolsun 😞