Yeshll Hayırlı olsun bak canım ne oldu adet sancıları felan demiştim sana sağlıklıca kucağına almak nasip olur inşallah ❤️
Neslibt72 Yeshll şu anda da dehşet adet olucakmışım gibiyim yaa zaten normalde bugündü ama çok garip değil mi? Çözemedim ben bu işleri 😂teşekkür ediyorum 💕
Neslibt72 Betbet98 çift embriyo transfer edildi 9. Gün ya biraz yüksek gibi o yüzden ikiz olabilir diye düşündüm ama belli de olmuyormuş muhtemelen kalp atışları gelince belli olur tam
NurEto Neslibt72 gözün aydın olsun canım benimde bugün 9. Günüm inşallah bende pozitif görürüm o değeri dua et lütfen 🙏
Neslibt72 Sinemce__ inşallah rabbim sana ve isteyen bekleyen herkese en sağlıklı en hayırlı şekilde nasip etsin ☺️kaldı 10 gün o zaman 🙏🏻
gizemcivil Neslibt72 Neslibt72 bende hisar hastanesinde oldum transferimin 5. Günü aşırı heyecanlıyım . İki embriyo transfer edildi bende sizin gibi güzel haberler alırım inşallah . Erken gebelik testi bile yaptım kasık ağrım var acaba tutmadımı diye
Neslibt72 gizemcivil aa peş peşeyiz o zaman ☺️ 5. Gün çok erken ama kendini testlerden uzak tutmaya çalış ben eve almadım bilerek 😂çıktı mı bir şey erken gebelikte? Bende de kasık ağrısı bel ağrısı çok fazla
NurEto Neslibt72 çok canm test gününü bekliyorum direk kan verecem dün kanamam oldu bi kez adet oldum sandım yapmadım ama sanırım yerleşme kanaması devamı gelmedi ama yinede bekleyim dedim
gizemcivil Neslibt72 yaaaa yakın olmamız çok güzel🥰 benim testim bu şekilde çıktı. https://mutluresim.com/image/9099a261-0b84-45b2-8916-b402535f0b3f.WdfZC