Armess_loya istanbul hisar hastanesinde olduk.
Birçok hastane ve doktor deneyimim oldu süreçte ve en çok içime sinen doktorla muhabbetimizdede içime sinem orası olduğu için orda karar verdik. Bende polikistik over var eşimde de hafif varikosel var. Ama en baştan beri değiştirdiğim bütün doktorlar gebe kalmaman için hiçbir sebep yok demişti sadece me hikmetse olmuyordu. Süreç boyunca tabiki stresler arttı stresten kilom arttı derken hiç olmadı. Şu an gerçekten oldu mu bilmiyorum 😂Pazartesi ikinci testi yapınca daha rahatlayacağım heralde. İğneden moraran kollarımla çok korkuyordum ama Rabbim sevindirecek galiba bu sefer. Tanıdığım insana dua ediyorum da burda tanımadığım insanlara da o kadar çok dua ettiğim ân oldu ki. Bende birilerinin güzel haberlerini okurken hem dua edip hem umutlanırdım inşallah bende birilerinin umut vesilesi olurum 💕zor süreçler bilmiyorum siz tedavi görüyo musunuz ama gerçekten zor’u tüm bedenimde hissettiğimi düşünüyorum inşallah beterinden korusun herkesi de benide 🙏🏻