gizemcivil Neslibt72 yaaaa yakın olmamız çok güzel🥰 benim testim bu şekilde çıktı. https://mutluresim.com/image/9099a261-0b84-45b2-8916-b402535f0b3f.WdfZC
Neslibt72 gizemcivil maşallah yaa 5. Günde böylese hayırlarla gelsinler tutunmuşlar 💕 bide ikimizinde çift falansa tamam beraber deliririz😂
Hiats Neslibt72 8. Gün 49la öğrendim ben tek zannederken Rabbim ikiz vermiş 🥰hayırlı olsun Rabbim kucağına almayı nasip etsin sağlıkla
Neslibt72 Hiats maşallah sağlıkla büyüsünler ☺️ demek değer çok bir şey belli etmiyo ikiz konusunsa artık keseleri göreme kadar sabredicez
NurEto Neslibt72 çok canm test gününü bekliyorum direk kan verecem dün kanamam oldu bi kez adet oldum sandım yapmadım ama sanırım yerleşme kanaması devamı gelmedi ama yinede bekleyim dedim