Vuslat02 19. Haftadayım hamile kaldım kalalı kullanıyorum. Ağızdan kullanıyorum. Yan etkiler için akşam aldığımı gece yatmadan alıyorum diğerini de sabah aldıktan sonra uyuyorum. O şekilde azalıyor. Emin olun herkes aynı yan etkileri yaşıyor. Benimde midem hassas ama yapabileceğin bir şey yok 🤷 ayrıca sabah uyku öncesi güzel kafa yapıyordu 😂 bir kaç haftadır akşam kullanıyorum. O sabah ki kafasını özledim yani 😂😂 uyuyordum tüm gün 😂 şimdi sıkılıyorum