Benimde geçen hafta evde kahverengi kanamam olmuştu sonra kırmızı olarak geldi 10 haftaliktim korktuk acile gittik kan ve idrar tahlili istediler idrarda kan görüldüğünü söyledi acil doktoru sonra polikliniğe yönlendirdi hemen yatışım yapıldı kocaman serum taktılar sabah kadar serum bitmemişti bile ertesi gün serum devam etti sonra kadın doğum doktor geldi ultrasonla keseye baktı kalp atışları vardı çok şükür doktor düşük tehlikesi var dedi kalcadan yağlı bir iğne yapıldı bide progestan içmeye başladım hastanede yatarken 2 gece yattık hastanede 3.gun çıkışımızi yaptı doktor kanamam olmadığı için progestani da günde 1 gece fitil olarak kullan dedi eve döndük pazartesi günü eve gelir gelmez kanama tekrar başladı doktora yazdım tekrar progestanj günde 3 kez ağızdan almamı söyledi çarşamba muayene için yanına çağırdı çarşamba gittim keseye bkti kalp atışı vardı çok şükür progestani yine gece alttan almamı söyledi ger gün 1 tanegece şimdi öyle yapıyorum bidahaki muayene 10 gün sonra gel dedi randevu aldım 10 gün sonra gidicem inşallah şimdi 11+3 haftaligiz