siyahinciii Sila66 şuan bile yatıyorum sırf ona bir şey olmasın diye dünyaya gelsin bak ben ona neler yapacağım
Sila66 siyahinciii kız bende yatıyorum dışarıya dahi çıkmıyorum sadece hastane hafta sonu esım yapıyor temızlıhı bende bı yemek bı WC 😂 sonra yat asagı 😂
Sila66 siyahinciii misafir de kabul etme bu sürede müsait degılım de benim kaynanamla bılıyor haftada 1 anca gelir bıssy yaptırmaz oraya da gitmem ❤️
siyahinciii Sila66 benim hamileliğimi tek kaynanam biliyor başka kimse bilmiyor eşim hariç çok nazar var üzerimizde eşim direk annesine getirdi burada yat dedi evimize gidince ne olur bilmiyorum
Esra0965 siyahinciii plesanta 11 12 hafta oluşmaya başlıyor zaten düzelir benimde plesantada kanama vardı o haftalarda 17 haftada düzeldi normale döndü canını sıkma pozitif düşün
siyahinciii Sila66 yok akşam eve gideceğiz sadece bu psikoloji işe evde yalnız kalırsan hepten kötü olacaksın dedi eşim
Sila66 siyahinciii he anladım canım ben akşama kadar tekim 😂 kafam daha rahat asla sese tahammül yok bende 😂
ArvenMom siyahinciii aynı sorunu yaşıyorum doğurana kadar yatıcam yormuycam kendimi onun dışında sorun yok
siyahinciii Sila66 ben yeni öğrendim ya durumu migrenim filan tuttu geçtim tek bir odaya eşim üstümü filan örttü yatıyorum öyle 🙃
siyahinciii Sila66 teşekkür ederim gerçekten baya destek oldunuz bu minnaklat ne de çok seviyor korkutmayı annelerini 🙃
Semihaa1 Bence hiç stres yapmayın bana da 1 ay önce aynısını dedi ve 1 ay sonra yukarı çıkmış dedi boşuna moralimi bozmuşum çoğu gebelikte ilk zamanlar olabiliyormuş
annekuzusu_ siyahinciii bende bu hafta onu öğrendim ve çok üzüldüm progesteron iğne ve fitil verdi doktorum hergun uzanıyorum oturuyorum hiç bir iş yapmiyorum bolca uzan dinlen canım insallah duzelicek aynı sorun bendede var bende 26+2 deyim🙏🏼inşallah duzelir