siyahinciii 30 da çıktı canım istirahat et bol bol, stres ve üzüntü beni olumsuz etkiliyordu bunlardan uzak dur kesinlikle ilişki yasak, ağır kaldırma, süpürge kullanma çıkmazsa da sezaryen doğum olur canım ben çıktığı halde düzelemedim çünkü zor çıkmıştı yatış falan vermişlerdi kanamalı oldu doğuma da pek bir şey kalmadı zaten