siyahinciii Biz 12 haftalık olduk bugün görüş günümüzdü doktor bebeğin eşi rahimin ön duvarında dedi baya moralim bozuldu ağladım böyle olup sağlıklı bebek dünyaya getiren var mı?Teselliye ihtiyacım var lütfen
Sila66 siyahinciii haftan erken canım normale donme ihtimalli yüksek bu sürede istirahat et ❤️ Benımde asagı yerlesımlı ve doğuma kadar yatıcam ben 🤲🏻❤️
Esra0965 siyahinciii plesanta 11 12 hafta oluşmaya başlıyor zaten düzelir benimde plesantada kanama vardı o haftalarda 17 haftada düzeldi normale döndü canını sıkma pozitif düşün
ArvenMom siyahinciii aynı sorunu yaşıyorum doğurana kadar yatıcam yormuycam kendimi onun dışında sorun yok
siyahinciii Sila66 çok teşekkür ederim kafayı yiyeceğim bir cennet kuşum var zaten bunu da kaybetmek istemiyorum
Sila66 siyahinciii korkulacak bısey Yook ❤️ sen kendine dikkat et yat ağır bısey yapma gerekırse bazen yemeklerı de yapma bol bol yat 😘
Semilk05 siyahinciii korkma ağır işlerden kaçın doktorun ne yapman gerektiğini söylemiştir zaten sana
siyahinciii Sila66 elimden geldiğince dinleniyorum zaten ama doktor öyle deyince çok korktum endişelendim sanırım annelik bu
Sila66 siyahinciii öyle canım bende duyunca ağlamıştım doktorun yanında yat dinlen bısey olmaz dedı 💕 benim sezaryan olucak sonra haftan gectıkce anlıyorsun hersey güzel oluck ❤️
siyahinciii Semilk05 hayatını kısıtla dedi kaybetmek istemiyorsan eşim benim gibi etkilenmedi ama ben ona bir şey olacak diye çok korkuyorum
siyahinciii Sila66 zaten yasaktı kocam dedi kanki gibi takılırız o iyi olsun üzme kendini filan dedi ama anne yüreği işte
siyahinciii Sila66 o bir dünyaya gelsin onun ayaklarını ısıracağım hamileliğimi ne hale getirdin diye bacaksız üzülmemekte çalışıyorum sadece onun için
siyahinciii Sila66 şuan bile yatıyorum sırf ona bir şey olmasın diye dünyaya gelsin bak ben ona neler yapacağım