Doğum şekli ne olursa olsun yaşanan acılar kişiden kişiye göre değişiyor. O yüzden kim ne derse boş. 10 gün önce normal doğum yaptım ama çektiğim acıları belki sezaryen olanlar bile çekmemiştir. Dedikleri gibi bebeğimi kucağıma aldığım anda bütün acılardan kurtulmadım. Doktorumdan, ebelerden de çok memnunum onlarla da alakalı bir durum değildi. Tamamen kişinin acı eşiğiyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Anne olmak gerçekten çok güzel bir duygu ama çektiğim acılardan sonra bir daha çocuk yapmaya cesaret edebilir miyim bilmiyorum. 11. günümdeyim ve ilk defa iğne vurulmadan idare edebiliyorum. Hamilelik sürecim de dahil hepsi benim için çok zor geçti. Rabbim herkese sağlıkla, en acısız şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah.