Normal doğum denmesi normalde olması gerekenin bu olduğu anlamına gelmez, asıl ismi de vajinal doğumdur zaten. Sezaryene gelince büyük cesaret ister, insan sağlığına kavuşmak için bile bıçak altına yatmaya korkuyor, anne olabilmek için kat kat kesilmek cesaret işi. Ben de sezaryen olacağım zorunlu olsa da bedenim neyi sunuyorsa bana onu kabul etmel zorundayım