CaglaArtul Esma_Nur0 7.haftamda karından duyamadı doktor bide alttan bakalım dedi alttan duyduk 🥰 o an sanki büyülenmiştim gözlerim parlamıştı ve ayaklarım yerden kesilmiş gibiydi 🌸 bidaki kontrolünde duyarsın canım endişe etme🙏🏻
yagmuryagizzz Esma_Nur0 6+5 kalp atışı yok kese var bebek var düşük riski var benim kanamam oluyor 2. Gebelik Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🥲
Nesrinsamet Esma_Nur0 valla benimde oyleydi adetime gore gec dollenmis cok sukur ben buhun duydum bebegi gordum ulturosane gore 7+2 cikti normalde 8+5
Tsnbsbsra Esma_Nur0 ben 8+5 de duydum 6 haftalıkken duyulmadı 1 hafta sonra tekrar gel dedi ben 2 hafta bekleyip geç gittim net olsun diye ozaman duyulmuştu 🥰
efeninannesiii_ Esma_Nur0 7 haftalıkken duymuştum bende. 6.haftada öğrenip gitmiştim. Hiç korkma kuzum genellikle 7de kalp atışını duyuyor herkes ❤️ sağlıkla gelsin ❤️
Nurgdr Buradaki uygulamaya göre 7+3 te duydum yani bugün💕 ama doktorum bebek 6 haftalık dedi anlayamadım
Busra2002 Esma_Nur0 bende 6+0 dayım bugün gittim kalp atışı olduğunu gördük fakat duyamadik iki hafta sonra bı daha gel dedi
jinmiran Tugceocal merhaba benimde son regli başlangıcı 25 ocak yumurtlama 16 şubatta gördüm çift çizgiyi gördük sanırım bu şekilde geç döllenme oluyor sizin nasıldı?
Burcak41 seymadegrmmci95 7.haftada gördüm farklı doktora giderek, ondan önceki doktoruma 2 hafta üst üste gidip görememiştik hatta boş gebelik demişti
seymadegrmmci95 Burcak41 bana da büyük ihtimal boş gebelik dedi ama ben birde özel hastanedeki doktora gideceğim bu hafta böyle çok üzülüyorum çünkü