Doktorum bana gelmeden önce idrara sıkışık olmamı, mesane baskısı nedeniyle bebeği daha kolay görüp/duyabileceğini söylemişti. Sonraki randevumda idrara sıkışık gittiğimde kalp atışını duymamız daha kolay olmuştu. İnşallah sizin de öyledir, içinizi ferah tutun