31+6 da 1800 demişlerdi daha dikkatli beslen demişti doktorum aslında bebeğe kilo aldıran herşeyi de yiyorum beslenmeme dikkat ediyorum ama depremden etkilendik sanırım stresten bebek de etkilendi daha sonra 34+6 da gittiğimde de 2300 e yakın dedi karın çevresi için 2 hafta geri takip edelim dediler bilmiyorum bundan sonra nasıl olur kilo alır mı çok küçük doğsun istemiyorum 😔