Leylaas ki siz daha 32. Haftadasınız bana ileriki haftalarda bile çok düşük rakamlar söylediler. Merak etmeyin 9. Aya girer girmez bir şişiyorsunuz siz bile anlıyorsunuz o zaman alıyor zaten bebekler kiloyu diyorum ya ben doğurana kadar ufacık dediler