Fadimegll321 babymom_8 geç döllenme zayıf olmuyor haftasına göre küçük oluyor daha küçük tarihli çünkü :) aslında normal olanı ama adete göre 2 -3 hafta küçük olur geç doğar :)
YagmurAnnesi TvitySe 30 da 1500 32 de 2200 dedi. Hatta 2 hafta önde gidiyor demişti 32 deyken. 38. Haftada 3500 kilo dedi. Yani 30. Haftadan sonra zaten ortalama haftada 250 gr alır. 3 kilonun üzerine çıkar inşallah canım endişen olmasın.
umudum321 YagmurAnnesi meraba sizde Murat mengulluye gidiyorsunuz dimi daha önce yorumda okumuştum hala cayirova semt polikliniğine mi gidiyorsunuz yoksa daricayami bide kaç haftaliksiniz ☺️
Snstr 1 hafta önde sizinki, benim ultrason 3 hafta gösteriyor. Yani genetik faktör ve iri bebek olduğunda olabiliyormuş. Benim de kilosu 1870 30+6 da gittim.
esiaks Snstr ben 6 kilo doğdum. Ablamlar kardeşimde 4 kilo üst doğdular. Hatta ablamlarda kilolu bebek doğurdu sezeryanla. Kesinlikle ırsi olabiliyor.
Snstr _Damlamumci_16 Sizin ultrason kağıtlarınızda her bir değerin sonunda haftası yazmıyor mu, sapma miktarı bile belli orda. Resim paylaşmaya çalışıcam ama becerebilirsem. Mesela bpd değerinin yazdığı satırın sonunda kaç hafta yazıyor bende 34w1d yazıyor. Yani 34+1 demek
Snstr _Damlamumci_16 30w4d yazıyor, yani 30 hafta 4 günle uyumlu ölçümünüz. Bir 10 gün kadar önden gidiyor. Ben araştırmıştım beyninde su toplanması falan olmadığı sürece 4 haftaya kadar normal kabul ediliyor. İri bebeklerde kafa da karın da önde gidiyor. Doktorunuz bir problem görmediyse birşey yoktur Allah ın izniyle:)
_Damlamumci_16 Snstr bi sıkıntı görmedi doktorum suyun iyi dedi bebekte hareketli dedi başkada bişe demedi 29 haftalıktı gittiğimde 1 500 gr dedi kilosuna
kuzeymomsss TvitySe Genelde son haftalarda hızlı kilo alıyorlar. 32 Haftalıkken bilmiyorum ama 30 haftalıkken 1770 gramdı, 35 haftalıkken 2840 gramdı 37 haftalıkken 3490 gram doğdu. Zaten ultrason ölçümleri ile doğum ölçümleri bir olmuyor
YagmurAnnesi umudum321 39+1 oldum ben. 38 de gittiğimde 10 gün sonra Farabiye git demişti. Doğum olmazsa acilden görünmem için. Yoksa semt polikliniğine gidiyordum ☺️ Bundan sonra günümün dolmasını bekliyorum artık 🫢 Gidecekseniz 9 Mart için semt polikliniğinde randevu açılmış ☺️
umudum321 YagmurAnnesi bende 10 Mart’ta gidecem randevu aldım 33haftaligim murat bey çok iyi ayrıca sizde hayırlısıyla bebeyimiz kucağınıza alırsınız inşallah