Ergvn Mom0667 yaaa. Öyle der mi acaba . Ah ne yapsam bilemedim kii. Bi özele uğrayayım olmadı bakayım.
hilal_gokce06 Bncede hamilesin canım hayırlı olsun acilde bulantım ve baş dönmem var gebelik şüphem var o yüzden ilaç da kullanmadım de hemen bakıyorlar canım iki saatte çıkıyor sonuç ama bnimde böyle silik çıkmıştı hatta daha silikdi 10.45 le öğrendim bnde
Naz1616 Ergvn 5 üzeri gebelik sayılıyor sağlıklı olduğu değerin düzenli artmasından belli oluyor kan verince çıkan sonucu bizede yaz
THale Ergvn hayırlısı olsun inşallah sevindirici haberler alırsınız . Benim kaset testim de bu kadar silik ilken öğrenmiştim 🌸
ysmnkrc Ergvn ya hadi gözünaydın kuzu demek ki daha çok yeni :) ben de yarın vericem inşallah güzel haberler alırım testten sonra
Neris_poyraz Ergvn güzelim çizgin gayet belli. Benimde öyleydi erken yapmıştım reglden 4 gün önce falan. Gün gün çizgim azaldı hatta bende umutsuzluğa kapıldım. Kimyasal falan mı dedim sonra 4 gün geçti kan verdim betam 446 ydı. Umutsuzluğa kapılma olurmu şimdi 15 haftalık gebeyim ❤️
Opecert Ergvn adete kaç gün barken 46 cıktı? Benm adetten 6 gün önce 78 cıkmıştı suan 29 haftalık hamileyim değer değil artış önemli olan 2 güm sonra 100lü sayıları görürseniz yırttınız
Neris_poyraz Ergvn tamam işte tatlım hamilesin🥰 2 gün sonra yine kan ver 2 katına çıkınca süper olacak
Naz1616 Ergvn gözünüz aydın benim daha bile azdı 2 gün sonra tekrarlayın artış güzelse Allah’ın izni ile bir sıkıntı olmaz
Ergvn Neris_poyraz şimdi değerim 46 ben ne zaman randevu alıp muayene olmalıyım kese için vs. Pazar tekrar kan vereceğim o ayrı da
ysmnkrc Ergvn bence artışı gördüğün an git kadın doğuma ne olur ne olmaz belki müdehale etmesi gereken bir durum olur canım riske atma yani ilaç vs vitamin verir anlamında 😘
nidosh Ergvn bir hafta bekleyip gitsen iyi olur bence şimdi gitsen de gözükmez. alttan muayeneyi tercih etmeyenler de oluyor. Hem alttan muayeneyle de 800 beta ile ancak gözükür. Benim 2100 çıktı bir hafta sonra kontrole gittim üstten gördük ama 2100den 2 gün sonra da üstten gözükürdü diye düşünüyorum.
Neris_poyraz Ergvn pazar kan verirsin 2 hafta falan bekle sonrası için. Beta değerin 3000 olunca keseyi görürsün. 7. Hafta gibi de Allah nasip ederse kalp atışını duyarsın. 💐 tebrik ederim güzel anne ❤️
Ergvn ysmnkrc yaa ben şimdi senin posta da yazdım :) gözün aydın. Biz ne yapcaz şimdi :) kese falan gözükür mü ki şimdi. Ben daha beta artışına baktırmadım. Cuma günü 46 çıkmıştı. Bugün yine bakayım diyorum