Ergvn sağlık ocağı daha kolay bence ben testimde silik çizgi var tahlil yaptırmak istiyorum dedim hemen yaptım. acili gebelik sonucu için kullanmasak daha iyi olur acil hastalarının hakkına girmiş oluruz😔 bu arada bir testte silik diğerinde hiç olmasa yoktur derim ama ikisinde de silik olduğundan inşallah var gibi duruyor.