Canım hayırlı olsun önemli olan düşük değerle öğrenmek değil iki günde bir iki katı yükselmesi adetin düzensiz olduğu için de haftanı dr söylücek son adet tarihi belirlicek ve gebeliğin boyunca sat onu bileceksin benim öyle olmuştu beta 1500 olduğunda keseyi alttan 5000 olduğunda karından görürüz demişti dr bana 10 gün sonra gitmiştim yani 7 haftalıkken de kalp atışı duyduk umarım sağlıkla geçer tüm süreç sizin için tebrik ederim hayırlı olsun 🥰