Ya bana eşimin ablası verdi sağolsun silverette marka. 36. Haftamdayım uzun süredir günde en az 1-2 saat takıyorum önceden başlamak iyi oluyormuş. Bazen bazı postalarda okuyorum yara ve çatlaklar oluşuyormuş daha doğum haftaları bile yaklaşmadan. Ne kullanmalıyım hangi kremi süreyim diye soruyolar. Etrafımda gümüş kapak kullananlar kreme ihtiyaç bile duymadı. Ben iyi geldiğine inanıyorum çünkü bendede ne çatlak ne yara oldu. İnşallah doğuma kadar böyle gider emzirirken de bir sıkıntı yaşamam ☺️