Yasminkrc ben en sevdiğim kitapları söyleyeyim ejderha dövmeli kız serisi,uçurtma avcısı,bin muhteşem Güneş,ve Dağlar yankılandı,körlük,Leyla’nın evi,kardeşimin hikayesi,kırlangıç cigligi,beyoglunun en Güzel abisi.Tembellik yapıyorum şu ara okuduğum bir kitap yok malesef.Birde Danimarkalılar in çocuk yetiştirmeyle ilgili kitabını okumuştum mutlu çocuk yetiştirmeyle ilgili