Kaderkdmrl Ben de 2.sine hamileyim.İlkini 3 ay önce doğumdan bir kaç gün sonra kaybettim.Allahım bunu bana bağışlar inşallah.
aliandalina kahvesever__ 2. Hamileyim 7 sene geçti sanki ilk hamileliğim gibi bı oğlum var şimdi 31+6 haftadayim kızımızı bekliyoruz 💕
Naz1616 kahvesever__ bel ağrısı çok fazla var 15+3 günlük olduk sanki belimde taşıyorum bebeği mide bulantılarım hayla geçmedi insülun direnci çıktı acıkınca el ayak titremesi oluyor nasıl bitiricem bakalım vakit geçmiyor
NobleMom kahvesever__ aynen iki senedir anaokuluna gidiyor tam gün. Rahata çok alışmıştım 🙈 Seneyede ilkokula hazırlık olsun diye ilkokul bünyelerindeki anasınıfına vereceğiz yarım gün. Tam çocuk doğunca yarım güne düşmesi çok düşündürüyor beni 🙈😅