Oznur-2535 Gamzesiratas yaa çok güzel masaallah bende istiyorum nasip olursa kalabalık aile en sevdiğim ♥️🤲🏻
benaslindayohum Aysegul_3838 merhaba 2.5 yaş olması nasıl kolaylıkları zorlukları biraz anlatır mısınız, 2.ye hamileyim arası sizin gibi olucak sağlıkla kucağıma alırsam endişelerim çok 🥲
Pekii kahvesever__ ben de ikinci bebegime hamileyim daha çok çok yeni ama 🥰 hayırlısıyla sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
NobleMom kahvesever__ ikinci minnoşa hamileyim bende 🙂 bir kızım var 4 buçuk yaşında. Karnımdakinin cinsiyeti henüz muallak 🤷🏻♀️🙂 10+2 yakında belli olur da çok süründürmez umarım 🙈😂