benaslindayohum Aysegul_3838 merhaba 2.5 yaş olması nasıl kolaylıkları zorlukları biraz anlatır mısınız, 2.ye hamileyim arası sizin gibi olucak sağlıkla kucağıma alırsam endişelerim çok 🥲
Aysegul_3838 benaslindayohum merhaba endişelendiginiz kadar var çok zordu oğlum konuşmuyordu ikisiyle bir ilgileniyordum çok kiskaniyordu hem çocuğumun gelişimiyle hemde yeni doğan bebeğimle çok zor oldu
Fbmm kahvesever__ 3. Hamileligim 2 oğlum var 9 ve 7 yaşında şimdide inşallah sağ salim kızımı bekliyorum💝🤲