Fatmaylcn Mrvcldr inş benimde senin gibidir 2 doktora gittim hep aynı şey . Bu hafta da araştırma hastanesine gidicem . Bakalım o ne diecek . Artık olumlu şeyler duymak istiyorum hemen vazgeçmek istemiyorum
1234 Kızlar bu 3 gebelıgım ama bir kızım bir dusugum var polıkıstıgım gec gebe kalıyorum tedavıyle oldu buda bır sene sonunda Gece hıc uyuyamadım ogleden sonra gidecegım mıdeme agrılar giriyor gece hıc uyuyamadım
1234 Geçen hafta Salı günü gitmiştim doktora alttan baktı olumsuz bir şey söylemedi 17 mm iyingelısmıs dedi brbrk yokmu dedim gorunmuyor dedi 20 mm de gozukur dedi ama netten cok olumsuz seyler okudum inşallah ben yanılırım
Ozlemkurttt 1234 dua tatlım bol bol bende 5 haftalıkken gittim kese var Bebek yoktu 8 hafta da gittim gördüm bebeğimi aklına kötü bisey getirme 🙏🏻
Ozlemkurttt 1234 benim de öle oldu kuzum geç göründü tam bilmiyodum bende hatta ne demek olduğunu Sağolsun doktor rahatlattı sonrasındaki da gördüm dilerim senin de öle olur ❣🙏🏻🙏🏻