Ben 7+3 iken gittim doktor kese var ama boş dedi vajinal de baktı göremedi. Bende başka doktora gittim o da boş kese pazartesi günü gel alalım dedi. Gitmeyecem yarın iki hafta daha bekleyecem. Geç döllenme olabilir mi acaba test sonuçlarına göre 7 haftalık gözüküyorum ama 5 haftalık olabilir mi ??? Bilgisi olan ve aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim . Dünden beri ağlıyorum 😢