Fatmaylcn canım bende aynısını yaşadım benimde kesem bozulmaya başlamıştı ilk gebeligimdi hemde ve doktora gittiğim gün maalesef kurtaj oldum çok kötü ve çok acı bı durum rabbim kimseye yasatmasin ama sana zararı olucak daha da beklersen. Ve hiç sıkıntı etme derdi veren rabbim dermanı da verir inş kürtaj oldum 5 ay sonra hamile kaldım ve şuan 5.5 aylık hamileyim bı kızım olucak hiç sıkıntı etme Rabbim hayırlısını versin herşeyin...