1234 5+6 haftalıkken 17 mm kesede bebek gorunmemesi normalmı yoksa bos gebelikmi Birde vajınal baktı yarın kontrolum var bır haftam zehır gibi gecti
KbraNaselik 1234 canim ben 5+5 de gittim kocaman bi kese vardi ama bebek gorunmuyo dedi doktor bir hafta sonra gel bakalim dedi o hafta ayni banada zehir oldu ama bir hafta sonunda gidince kalp atisini duyduk 😇 oyuzden Allahtan hayirlisini iste bol bol dua et
Umudum03 1234 Canım normal olabiliyor sakın olumsuz düşünme ben 6 haftalıkken gittim bebek görünmedi boş olabilir dedi dua ettim . Hatim bağışladım ve bebeğim göründü 1 hafta sonra o yüzden içini ferah tut dua et ve haber et bize
Umudum03 1234 Canım normal olabiliyor sakın olumsuz düşünme ben 6 haftalıkken gittim bebek görünmedi boş olabilir dedi dua ettim . Hatim bağışladım ve bebeğim göründü 1 hafta sonra o yüzden içini ferah tut dua et ve haber et bize
Sdfdnz Geçen hafta bir arkadaşım yaşadı aynı durumu maalesef kürtajla alındı çünkü bebek yok kese büyüyor sadece 🙁
1234 Dilek5555 kac haftalıkkrn bos kese dedi bana doktor olumsuz konusmadı sadece kese guzel buyumus dedi
1234 KbraNaselik cnm bana vajınal baktı cok ıncelemedı bebegı gormek ıcınde cok bakmadı kesemın bıyuna baktı b sadece
islozby Aynen öyle kalbinizi ferah tutun, benim de o hafta gözükmemişti küçücük bir kese vardı, bebek gözükmemisti, 1 hafta sonra bebeği gördük, ondan sonraki haftada kalp atışını duyduk, endişelenmeyin
NaimeYilmaz 1234 bebek zaten o baktıkları kesenın ıcınde bebegı gormek ıcın ekstra bişey yapmıyorlar 10 haftaya kdr genelde alttan muayne olunur zaten . Anormal bişey yok bence siz güvenmıosanz yinede başka doktora gıdn. İlk gebelk sanırm
KbraNaselik 1234 5 haftalik cok kucuk ondan gorunmemistir benim 6+5 de karindan yine gorunmedi biliyomusun vajinal bakinca gorundu ve kalp atisi duyuldu 🙂 Allah bizim icin hayirlisini hazirliyodur merak etme canim sen dua et hayirlisini iste insallah yarin guzel haberlerini yazarsin bizi bende dua edicem senin icin🙏🏻 Bu duyguyu yasadim biliyorm bende cok uzuldum agladim ama yapicak bisi yok dedim sonunda teslim oldum oyle gittim doktora insallah guzel haberler alirsin sende
Bktbkt 1234 canım vajinal ultrasonda da görmeye bilir henüz haftan yeni kendini kötü hissetme hayırlısıyla görürsün inş 🙏 böyle durumlara çok rastlanıyor
NaimeYilmaz 20mm ye kdr bebegı beklıyorlar. 5.haftada zaten görünmesi büyük şans olurdu biz 6+4te bebegı gordk . Burda 8.haftada bebegı goren cok var. Boş gebelıkte olablr tabi
1234 NaimeYilmaz bir senedir bu anı beklıyordum bos geçebelık olursa cok uzulurum ama hersey Allahtan doktor da bana 20 mm dedi
NaimeYilmaz 1234 Boş gebelıkte olsa hamıle kalabılecegını bılıyorsun öle düşün. Daha bişeyde belli degl zaten bıraz sakin ve sabırlı olmalısın. Rabbim nasıp eder ınsallah 🙏
Umudum03 1234 Canım normal olabiliyor sakın olumsuz düşünme ben 6 haftalıkken gittim bebek görünmedi boş olabilir dedi dua ettim . Hatim bağışladım ve bebeğim göründü 1 hafta sonra o yüzden içini ferah tut dua et ve haber et bize