eylulmihrasmom bende yenidoğanda oturuyorum. Ataşehir avicenna Nuran kıyak a gidiyorum. Bölge hast falan hiç güvenmiyorum🤷 hasta olsam gitmem açıkçası. Çok para göz bir hastane. Allah korusun yani herkesi öyle yerlerden. Riskli gebelik olarak ilerliyoruz. Şuan için kalktı bile diyebiliriz riske. İnşallah. Yani doktorumdan çok memnunum. Numarası var. İlk haftadan beri gece 4 te bile yazsam direk cevap verir. Hiç bir şey sormama gerek yok direk kendi herşeyi detaylı açıklıyor. Çok güler yüzlü, aşırı cana yakın. Öneririm yani