eylulmihrasmom kızlar bu civarda oturanlar hangi hastanelere gidiyorsunuz öneri yapabilir misiniz. doktorum iyi aslında ama pendikte daha yakın olsun istiyorum bir de benim için numara vermesi önemli
aleeyllz12 eylulmihrasmom Merhaba bende Çekmeköyde oturuyorum kısmen yakınız. Madenler Fsm Kadın Doğum ve Çekmeköy Tıp merkezinde ki doktor gerçekten işinde çok başarılı doktorlar. Ben memnunum size de öneririm
egesmommy eylulmihrasmom merhaba ben çekmeköyde oturuyorum Sancaktepe bölge hastanesi pınar çakmağa gidiyorum bir sorun olursa instagramdan yazıyorum dönüş yapıyor ama doğumum yaklaştığı için numarasınıda istiycem çok memnunum çok ilgili bi doktor
RuyaKuzey2534 eylulmihrasmom Ben Sancaktepe bölge de Sevil hanım var ona gidiyorum. Hem renkli hem normal gösteriyor. Pınarda doğum yaptım daha önce ama onu değişmemin tek nedeni orda hemşire akrabam var. Bir daha düşünürsen sevil hanıma gel kesinlikle dedi ondan Şuan Sevil hanıma gidiyorum.
Mediha99 Merhaba ben de Sancaktepe de oturuyorum ama Ümraniye afiyet hastanesine gidiyorum Pendik yeniyüzyıl hastanesine de çok iyi demişlerdi ama terse düştü gitmedik biz
eylulmihrasmom egesmommy pınar hanım geçen sene bi düşük yaşadığımda benimle hiç ilgilenmedi o yüzden pek gitmek istemedim aslında doğum ücretleri ne kadar peki biliyor musunuz. sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah:)
Edaceylin Merhaba ben de Sancaktepe de oturuyorum lokman hekim hastanesine gıdıyorum pınar hocaya bi sıkıntı yok şükür doktorumla alakalı çok ılgılı
Mediha99 eylulmihrasmom nigar MAMMADOVA doktorum çooookkk çok iyi çok ilgili çok tatlı fazilet görgülü diye bir doktorda var ikisi arasında kalmıştım ama fazilet Hanım sigortalı bakmıyormuş tamamen özel ve fiyatları diğer doktorlara göre yüksek hastaları ile yarım saat muayene süresi oluyormuş çok ilgili diye duydum araştırmalarımda her ikisi de instagramda takipteyim
Mediha99 eylulmihrasmom Pendik yeniyüzyıl hastanesi kadın doğumda çok iddialı diyorlar doktorları da kaliteliymiş
egesmommy eylulmihrasmom yaa çok geçmiş olsun o hastanede en çok övülen memnun kalınan doktor oydu kendi tecrübeme görede gayet iyi o yüzden yazdım en son normal doğum 7000 tl olmuştu sezeryanı hatırlamıyorum ama
eylulmihrasmom egesmommy bilmiyorum Ahmet beye gidiyordum kendi hastası değilim diye sanırım benimle ilgilenmedi. 🤷🏻♀️
Atss0000 Bende op dr Meltem Şafak hanima basliycam özel muayenehanesi var daja once hic gitmedim ama oneren cok hic duyan var mı acaba
eylulmihrasmom Atss0000 o nerde hiç duymadım ben de kendi kliniği olan yasemin çekmez hocayı çok araştırdım instagramda vs çok tatlı çok kararsızım
eylulmihrasmom Mediha99 ya kendi doktorum da pendikte iyi aslında ama biraz donuk ben sormadan bir sey söylemiyor gerekmedikçe ben de daha ilgili olsun istiyorum. sizin dediklerinize de bakacağım teşekkür ederim:)