Bende Saygıda Nihan hocaya gidiyorum. Çok tatlı ve güleryüzlü 😍 canım doktorum çok seviyorum. Fakat tek sıkıntımız doğum tarihimde burada olamayacakmış. O yüzden Kurtköy Emsey de Gülcan Hanıma başladım. Arkadaşımda burada doğum yaptı. Çok memnun diye geldim. Umarım bende memnun kalırım. Hastane ve çalışanları çok iyi.