@hilalmami 36 dan selamlar 🙋♀️ benim oğlan 29dan beri baş aşaği 33 den beride kanalda acelesi var 33 de gelmeye kalktı durdurduk 38 i görsek yeter normal doğum istiyorum bebekde normal dogum pozisyonunda ama daha henüz catı muaynesi olmadım cumartesi randevum var belki yapar 🤗 tek sikayetim çatı ağrısı yatmayı kalkmayı bırak yürüyemiyorum bile 🤭