Skrn1 hilalmami 37+1 son 20 ağrılar beni deli ediyor sabah karnım mı midem mi niyetlerim ağrıdı artık ayırt edemiyorum😂 dünden beri akıntılar çok şuan alt kasık ağrım var bilemiyorum neler olucak 😂😂
Irem34_52 hilalmami bende 37+2 hftalığım 2.sezeryan olcak haftaya prsmbeye gün verdi doktorum ben artık doğsun istiyorum işkenceler cekiyorum hangi birini saycam bilemedim simdi 🫣🙄
Nevaninannesi hilalmami 37-1 im. Nst de kasılmalarım çıktı ama ben hissetmiyorum. 1 cm de açılmam varmış. Böyle olanlar var mı aranızda?
haticenurrr Minikannesiyim bebiş cok kilo alamıyor canım karın cevresi geriden o yüzden 37den sonra riske atmak istemiyor doktorum simdilik suyu hareketleri kan akısı her sey cok iyi ama kilosunda baya gerilik var
Aktas3555 hilalmami Çok şükür bizde bu günleri gördük…3 mart cuma bende sezeryana giriyorum spinal olacak..Heyecan korku hepsi karıştı birbirine😀 Rabbım hepimizi kurtarsın bebeklerinin sağlık versin inşallah 🤲 37+5