hilalmami Sonunda sıra bize geldii. Nasıl gidiyo doğum tarihleri belli mi? 37+2 haftalığız. Benim bu cuma belli olacak büyük ihtimal sizde durumlar ne şikayetleriniz neler? Ben artık yatarken zorlanıyorum sabah uyandığımda uyuduğum tarafım ağrıyo ağırlığımı kaldırmıyo sanırım 🙈
CmreKsidar hilalmami 37+2 olmuşsunuz anca mı yatarken zorlanıyorsunuz kız biz ölelim 30dan beri ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum zaten ucuna gelmişsiniz ☺️☺️ Şaka bir yana insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸🌸
Mervetnl hilalmami valla kasıklarım acayip ağıyor hep yorgunum belim ağrıyor sabahları iştahım olmuyor 😔 bende cuma günü doğum yapıcam 37+1 de 😌
denizaktas hilalmami 27 Mart sezeryan günümüz şu bir kaç hafta hemen geçsin istiyorum bende çok zorlanıyorum 🥲🥰
hilalmami femme inanın geçiyo bende öyle diyodum son 99 yazanlara imreniyodum biz göremicez o günleri sanıyodum ama gerçekten anlamasakta zaman hızlı geçiyo ne zaman sona geldim diye şaşırıyorum şimdide. Allahım hepimizin sağ salim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Hiloska 37+4 artık her şey çok zor 😂 doktorumuz 13 Marta tarih verdi erken de gelebilir bakalım hayırlısı 🌸🌸
DamLa_s 4 mart sezaryen olucam çok zorlanıyorum artık sancım oluyor bel ve kalça ağrısı çekilmez oldu 🥲
hilalmami DamLa_s sizin gün belli benimde sonraki hafta olur bütük ihtimal bende aynı nefes bile almak zor geliyo artıkk. Sağlıkla doğsun bebeğiniz 🥰
femme hilalmami ay içime su serptinizzz🥰 Rabbım cumlemizin sağ salim kucağına alıp kavuşmasını nasip etsin 😇
Mommy61 Bu gece 35 oluyoruz, erken doğum riskim de var ama öyle böyle martı buldum şükür, nisana kalmayacağım belli ama 🫢
Mirayhilal1 hilalmami bizimde son 4 gün :) ama doktorum cumaya kalmaz gelir 2cm açıklık var dedi heyecan ve korku ile beklemedeyiz 😊
hilalmami Mirayhilal1 oyy maşallah bugün yarın gelebilir o zaman. Tarih geldikçe insan dahada heycanlanıyo. Sağlıkla doğsun inşallh 🥰