Sezenn_ Kalbiimde2can inşallah canım benimde ilki kız 5 yaşına girecek inşallah oğlum da olsun isterim ama Rabbim hayırlısını versin sağlıkla 🤗kesinleşirde öğrenirsen haberdar et mutlaka olur mu çok merak ediyorum bende 🙈🌸
Kalbiimde2can Sezenn_ masallah allah yavrularinizi size bagislasin insallah😍 tamam kuzum insallah ögrenirsem burdan bildiririm 🥰❤️
Kalbiimde2can Dmervwm cok sükür canim umarim hersey cok güzel bi sekilde ilerler bir avazda yavrucagini kucagina alirsin bizede burda güzel dogumunu anlatman nasip olur🤲🏻❤️🥰
Kayisi Bizde 38 haftalık Küçük adamımızı bugün 13:45 de görüceğiz Allahın izniyle. Geceden beri ağrıdan yatırmadı beni bakalım tosbikte durumlar nasılmış
Kalbiimde2can Minis122 yok biz daha ögrenemedik bizimkisi hep sirtini döndü kipirdamadi bile keyfinden taviz vermedi 🤣 insallah bugün ögreniririz 🤲🏻🥰❤️
Minis122 Kalbiimde2can ins ogrenirsin cnm benimde devlette hala cinsiyet soylemedi gorunmuyor diyor ama ben ozele gittim 4 boyutlu ile fotosunu gosterdi bacak arasini. Baya gorduk😂 devlete kalirsa dogumda ogrenirdim benimkide keyifci
Kalbiimde2can Merveilgaz bana aslinda ikisinide dedi 🤣🤣🤣🤣 ikili taramada yapisi erkege benziyor ama kizda diyebilirim biseyler dedi biz esimle o an sok icinde birbirimize baktik😂
Ay-5k Kalbiimde2can 17. haftamda öğrenmiştim Allah’ın izni ile sen de öğrenirsin Bizimle görüş günümüz yarın çok heyecan verici 💓
Kalbiimde2can Ay-5k ayyy insallah bende ögrenirim bugün 🤲🏻🥰❤️ evet her görüs gününde erkenden uyaniyorum kalbim yerimden cikcak gibi elim ayagim titriyor heycandan😍❤️❤️❤️
Yeshll mugeb123 Bnde 5+2 de kese gördüm 2 hafta geçmez diyordum cuma kalp atışı duymaya gidecez nasipse ama acayip korkuyorum sende mi öylesin canım ya duyamazsam diyorum
Kalbiimde2can Yeshll gönlünüzü ferah tutun iyi allah saglicakla tutunup büyümeyi nasip etsin sizde en güzel sekilde kalp atisini duyarsiniz insallah 🤲🏻❤️
mugeb123 Yeshll bazen çok rahat oluyorum iyi düşünmeye çalışıyorum ama sonra bana bi korku bi telaş gelio değişik bir ruh hali içerisindeyim :) internette öyle şeyler yazıyor okuyorum falan aslında bakmamak lazım etkiliyor beni
Kalbiimde2can Mina40 Forumun ana sayfasinda 3 nokta var orda resim yükle yaziyor canim ona tikla bi sayfa cikiyor orayada istedigin resmi yükle sonra yükledigin yerde kenarda kopyala yaziyor ona bas ve burda yorumlarda yapistir 😅