SKayaa
Forumda bu başlık altında okuduklarım şaşırttı açıkçası. Benim 11+5 de erkek demişti erkek de oldu şimdi 3 yaşında oğlum. Tekrar hamileyim cinsiyeti öğrenmek için henüz erken bekliyorum. Doktora ve ultrason cihazının kalitesine göre mi değişiyor acaba yanılma payı oluşuyor.