Gzmmm123 Gizem9564 benim de belirtilerim herşeyim kız gösteriyor ya😂 cildim aşırı bozuldu hani erkek anneleri güzel oluyordu 😵💫
ilknursarenacar Kızlar 15+3 aylık doktor %90 erkek dedi. 15 yıllık bir doktor özel de bakıyor. Haftaya netleşir dedi. Değişir mi ya biz de bizzat gördük çıkıntıyi birkaç kez
3kuzuAnnesiyim Gizem9564 nasil kiz dendi peki hade kizi erkekle karistriolarda erkegi kizla nasil karstrmis
Sena00 Gzmmm123 o haftalarda şişkinliği erkek sanıyorlar yada kordon ama belkide erkektir yani bilemeyiz benim demek istediğim hemen kaptırmayın erkek yada kız diye
3kuzuAnnesiyim Aspenya44 enin olmayarak kiz dediler. Kiz kardesimede 6 aya kdr emin dglm göremiyorum diyip durdu erkkti
Mugeliya 3kuzuAnnesiyim ay buda cok ilginc bombos bacak arasini nasil anlamiyolar sanirim iyi dr a denk gelmiyolar
Sena00 Gizem9564 yaa böyle degisenleri duyunca bir Umut oluyor içime 😁tabi önce sağlıklı olması bütün belirtilerim erkek gösterirken üç gün önce 15+3 de doktor kız dedi ama benim içim hala erkek diyecek diye bekliyor kızım var çok istedm erkek bebeğim de olsun kızımda da yanıldı 12 haftada ona da erkek dedi kız çıktı ama şimdi ki bebeğim büyük haftası değişmez diyorum
Gizem9564 Sena00 içimdeki anneler hisseder düşüncesine güveniyorum 😂 tabi öncelik sağlık ama ben doktorun bidaha ki randevuda erkek demesini ümit ediyorum 🤷🏻♀️
Aspenya44 Sena00 15. Haftada bende ümit ettim , detaylida ümit ettim olmadı . Şimdide 22 den sonrası için değisenleri duyunca bende ümit ediyorum ama bı yandan da üzülüyorum kziiyorum kendime kabullen artık diye😔
Aspenya44 3kuzuAnnesiyim benimkini sen gördün kız dimi 🥺 yanılma olur mu. Off Allah ol derse olur . Böyle şeyler okuyunca iyi hissetmiyorum kendimi karnımdaki bebeğimi uzuyorum sanki 😔
3kuzuAnnesiyim Aspenya44 bana sormayin ben bile artik indime engel olmak istiorum😀kndime bile tahmin yapio tutuo bide yanilmayi bkliorum hala
Gizem9564 Kızlar yanlış anlaşılma olmasın bende bi değişme yok sadece ben içsel olarak değişeceğini düşünüyorum, yada kendimi öyle kandırıyorum.
Aspenya44 3kuzuAnnesiyim 😊 haklısın canım ama şuna inanıyorum Allah ol derse olur. Hayırlısı için dua ettik elden bişi gelmiyor
Sena00 Aspenya44 ya Allah gönlümüze göre versin bende iki hafta sonra bidaha gidicem gene kız derse artık kabullenirim Allah ne verdiyse baş göz üstüne sağlıklı olsun hayırlı evlat olsunlar öncelik bu ama insan işte iki duygudan da tatmak istyor