Yagmurerol aynen canım evlatlarımız iyi olsunda herseye razıyız ben ilk cocugumu kaybettim 5 aylık karnımda ölü dogum yaptım ve bogazım enfeksiyon olusturdu yuksek atesten 9 10 tane bezem var bogaz kısımlarında ve sag bademciğim şiş 6 aydır inmedi doktorrlar hiç bir sey yok demisti ama suanda bi tümör olabilir diyorlar cok zor durumdayım bı cocugumuda kaybetmek istemiyorum nefes alırken zorlanıyorum en iyi kulak burunbogazcıya gitmiştim hiç bisey bulun mamıstı o kadar testler ultrason larda bisey cıkmadı ama cok kötü durumdayım ve endişeliyim dogcak olucagnı bilsem zarar gelmicegini böyle idare edeym😥