Oznurboluzun Betulpehlivan 28+5 gunluguz kızımla genel olarak ıyiyiz şükür ama hafif bel ağrıları ve cabuk yorulma var ♥️😍
Zynphsn Betulpehlivan kesinlikle canım sonunu düşününce bütün şikayetlerim bitiyo çok şükür sona az kaldı
nagihanyesim Betulpehlivan bizde iyi aylık olduk canım 😊😊 ama şimdiden bel ağrım çok fazla uykumda dönerken bile uyanır oldum
tatlibekleyis Betulpehlivan görürsün canım inşallah Rabbim hepimizin bebeğini kucağına almayı nasip etsin❤
Yagmurerol Betulpehlivan ben 12.haftamda ikili taramada doktor buyuk ihtimalle kiz dedi, 13.haftamda doktorum gordugunuz gibi apacık gozukuyor,KİZ dedi💕😍