Merveincim Caglafalan bende gebelik test sonucumu beklerken youtubede Köfn Bir tek ben anlarım şarkısı açıktı bende de bu şarkının anlamı İnci Tanem için çok büyük. ♥️ Kozlarınız Sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Nezosikra Mommyustn çok güzel olmus bende kızım olursa eylül düşünüyorum sağlıcakla güle güle giysin prenses inşallah ❣🤗
Bedihaaa Arkadaşlar çoklu hastane çıkışlarının battaniyeleri kullanışlı oluyor mu ki ben oğlumda almıştım çok kullanışlı değildi aldığıma değmemişti bu cocuğum da battaniyeli takım almayı düşünmüyorum onun yerine ayrı battaniye alırım
beyzacmvrc Bkmcnkr bunu ne kadara yaptırdnz acaba 😊battaniyesi de varmı? Yoksa da battaniyeli fiyatı biliyomusunuz 🥰
beyza-1 123456_ instagramdan betüşün hediyelikleri sayfasından yaptırdım ben 4 lü set birde yastıkk 850 tl di. [](
Merve_4126 123456_ <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/02/28/Ecd3q.jpg” alt=“Ecd3q.jpg” border=“0”>