Glsmbln Ben anı kalsın diye isimli yaptırdım ınstagramda bebeqon diye site güvenilir 12 parça yastık ve çantada var içinde 400tl normal hastane çıkışlarında bu civarlarda zaten bence her anne bi tane anı yaptırmalı tavsiye ederim
Glsmbln Sinemulger77 valla kalitesi çok iyi daha 3 ay var doğuma 😄 kalitesi iyi ama sitenin adı bebeqon ınstada var bi bak derim 🙂
yagmur50 Pelince12 ela_baby_tasarm sayfasından yaptırdım canım 220 tl+ kapıda ödemeli 25 tl kargo ile
Demet78 Fotoğraf yükleyemedim nese sizinkilere bakiyim 1 tane yaptırdım ama bitane daha set alcam sadece üst yastık vs az olandan 🥰🤰