KayraKuzusu Minis122 ay inan benimde kafam çok karışık ilk bebeğim birde annem ne derse onu alıyorum 🤣
Minis122 KayraKuzusu benimde ikinci cocuk ama kizim kis bebegiydi oglum yaz bebeginolucak tecrubelide olsa. Tecrubesizlesiyorsun
Caglafalan Merveincim ay benimde kızım olacak adıda İnci :)) cem adrianın ben seni çok sevdim şarkısının başını dinleyip dinleyip duygulanıyorum 🥹🤍İNCİ tanelerimiz sağlıkla gelsin inşallah
Merveincim Caglafalan bende gebelik test sonucumu beklerken youtubede Köfn Bir tek ben anlarım şarkısı açıktı bende de bu şarkının anlamı İnci Tanem için çok büyük. ♥️ Kozlarınız Sağlıkla gelsin inşallah 🙏
ayla23 esiaks nerde yaptırıyorsunuz? Beğendim ben de yavaştan bakmaya başladım ama karar veremedim henüz
ezgusscom 
Nezosikra Mommyustn çok güzel olmus bende kızım olursa eylül düşünüyorum sağlıcakla güle güle giysin prenses inşallah ❣🤗