Lina-Annesi bu kadarı çok zararlı bende kırmızı reçete panik atak ve anksiyete hastasıyım yaklaşık 2 yıldır ilaç kullanmıyorum bu gerginliğin ve stresin bebeğine tsh değerinden daha fazla zarar veriyor şuan lütfen dikkat et doktorun dediği gibi kuruntu yapma eşinle konuş doktorunla konuş sakinleş gerekiyorsa bu konu ve endişe için psikiyatri ile konuş ama bu gerginlik ve stres dediğim gibi daha çok zarar verir.