Lina-Annesi canım benim ilk trimester da 3,30 çıktığı için ilaca başladım. Üst sınır 2,50 olmalıydı dedi. İkinci ve üçüncü trimesterda ise üst sınır 3,50 yazıyor şimdi baktımda. Muhtemelen ilaç başlarlar. Korkulacak bişey değil merak etme. İlaçla düzene giriyor