aysee-yakupp01 Benim değerim 5.16 çıktı doktorum düşük doza ilaca başladı her ay kontrol olacak dedi 7 haftalığım
aysee-yakupp01 karanmom benimde sağlık ocağında 7 inin üstünde çıktı hastane de verdiğimde 5.16 çıktı ama tehlike arz edecek bi durum değil ilaçlarınızı düzenli kullandığınız sürece bi sıkıntı yaşamayız inşallah hiç birimiz
Seyda5834 Lina-Annesi Ben tiroid hastasıyım doktorum tsh dengelemesi yapıyor hatta 0.4 lere düşürdü .zaten ilaç kullanıyordum dozu yükselttik 100mg ilaç kullanıyorum , doktorun problem olmaz dediyse takılı kalma bence
Lina-Annesi tgcearici evet yavrum hiç böyle sorunum yoktu . Tesadüfen kan tahlili verdim 30. Haftada bu rakam çıkınca korktum
tgcearici Lina-Annesi ilaç kullanınca düşer inşallah bebeği etkileyecek değerin çok daha yükseklerde olduğunu söylüyorlar Allahin izniyle bir şey olmaz ya Şafi bol bol okuyun
Aslibh Lina-Annesi lahana,brokoli,kanabahar,marul olabildigince az tuket guzel biprogram hazirla kendine
Ikiz_annesii Zuzumuz 13+5 haftalık hamileyim bu verdiğim 3. Test ama t3 t4 değerim normal diye hala kontrol edelim demisti 2. Testte. Tsh git gide düşüyor yine de t3 t4 une bakalim dedi yarin kan vereceğim
Tnglnhl Merabalar bana iki kere test yapildi. TSH 70 çıktı 2. Testte 73.600 çıktı. Bu sekilde yuksek degerleri olan var mı? :(( Cok tedirginim 9+ 2 haftalik gebeyim. 😔😔
Kubra0123 Tnglnhl bu bildiğimiz 70 mi yoksa 7 mi 70 se eğer 75 mg ilaç dozu düşük degilmi anlayamadım
Tnglnhl Lina-Annesi lavetrin 75 ml baslatti ikinci gün bugun dusuk riski ve zihinsel engelli olabilme riski var dedi.