mrvsrcn BenimKucukYazCicegim canım bu utanılacak bisey değil ki biyolojik olarak olması gereken bisey hele ki gebeyken, sal gitsin niye rahatsız etcen kendini😂
mrvsrcn BenimKucukYazCicegim valla bizde herkes geleni salıyor zaten geceleri kırk kere tuvalete kalkıyorum bi de onun için gidemem 😂😂
MaviJournal O gaz sancısı, gaz sıkışması yüzünden bekarken hastanelik olmuslugum var. Rabbim düşmanıma vermesin. O günden beridir asla ama asla tutmam içimde. Birde hamileyim. Umrumda değil valla rahatsız oluyorsa salona gitsin 😁
TugSozTan Yuncu1 Allah’ın bildiğimi kuldan saklayamam djdkkd 😂 vallahi içinizde tutacağınıza salın hamilelere her şey mübah kdkdkfl
TugSozTan Yuncu1 yani inanır mısın yapacak hiçbir şey yok 😂 hamile kaldığımdan beri kamuya mal olmuş gibi hissediyorum keşke mevzu sadece gaz olsa 😂 her an her yerde vajinal muayene olacak gibi hissediyorum dkkdkdl
Mrv2772 BenimKucukYazCicegim o zaman iyi haber vereyim saglikciyim ve aldığım eğitimde öğrendiğim şudur ki uyku halinde koku taşıyan sinir yollarımız etkisiz hale geliyor yani önünüze dünyanın en pis kokusunu da getirseler kokuyu beyniniz algılamaz
zuhaall BenimKucukYazCicegim ben 20 li haftalarımdaydım kasıklarıma bir ağrı girdi geçmek bilmiyor birde bebekde hareket etmiyordu yani ben hissetmiyordum korktum gittim doktora bana gaz sıkışması dediler o günden sonra bebeğim daha önemli dedim utanmayı bir kenara bıraktım napayım ilk gebelik birde çok korktum bir şey oldu diye valla senin ve bebeğinin sağlığı daha önemli öyle düşün
Mhtpflz BenimKucukYazCicegim vallahi sancıdan uyumuyorum eşim rahattır yap gitsin kendini tutma der hep😅
balbebek_ BenimKucukYazCicegim valla benim ilk zamanlarda çok olmuştu eşim uyuyorken yaptım adam uyandı yıkılsın bayburt dedi geri yattı yapacak bişey yok 🤣
Azeriqizi BenimKucukYazCicegim kucuk bisey hiss ediyorsam birakiyroum ajsj zaten benden omce uyuyor esim yok dev gibi sislikde banyoya kosuyorum ama o an kayb oluyor sjsj yerime geri donuyorum gunduz o evde yokken rahatm sjsjs konstgmz konulara bak bide esim yanmdayken ayp yerm 🤛 booyle kapaniyor istesemde yapamiyorum kikukukinskeme
Eva03 Umruma gelmez.Sonucta ben hamileyim eşim duymamazliktan geliyor bazen çünkü tutunca karnıma sancı giriyor bu sefer yataktan kalk tuvalete git pirtla derken adam uyuyosada uyaniyo çünkü yataktan yardımsız kalkamıyorum Bazen yolda yururken kendi kendine bile kaçıyor o zaman eşime diyorum kaçtı tutamadim diye oda boşver arka tarafta kimse yok sakın tutma sal gitsin diyor.Gecen babam ziyarete geldi İstanbul’dan hapsirirken kaçtı dedim kusura bakmayin kaçıyor hem çiş hem pırt babam deediki seni rahatsiz edeceğine zorlama dedi.Normal hayattadikkat edilmesi gerekeen konu ama hamileyken hiç kasıp kendime bebeğime zarar veremem.