O gaz gelecek ve ben içimde tutucam öyle mi🤣 Yani insan kocasından neden utanır ki onu da anlayamıyorum 😅 o gaz sancılarını çok iyi bilirim bacım o yüzden sen kendi rahatına bak sakın tutma içinde yazık değil mi sana sen hamilesin hoş görülmesi gerekir 😅