superrmomy kimyasal için değerin fazla yüksek geldi bana inşallah geç döllenmedir sağlıklı artar ama çokda umutlanmamaya çalış canım, Kasık ağrın olursa hemen doktora git dış gebelik şüphesi oluşmasın. Sağlıksız gebeliklerde bu şekilde oluyo benimde daha önce oldu çok dengesiz arttı 1000 leri gördüm normale giriyo derken kendi kendine düştü adet gibi oldum 7. Haftasında Hayırlısı olsun sıkma canını herşeye açık ol şnşallah güzel sonuçlar alırsın 💕