superrmomy gideceğiniz diğer doktorlar da farklı davranmayacaktır beta hcg isterler şuan alttan da baksalar kese görünmez tek veri hcg artışlarıdır. kanama ve ağrı olursa acile git detip göndereceklerdir. sıkıntılı bir süreç. benim ilk öğrendiğim anda lekelenmelerim başlamıştı ve 10 gün sonra keseyi görene kadar gittiğim hiçbir doktor birşey yapmadı. bebek sağlıklıysa anneye tutunuyor sonrasında da gerekli takviyeleri uyguluyorlar. dinlenmeye çalışın sağlıklı güzel beslenin folik asit alın. gerisi takdir yaradanın. güzel haberler almanızı dilerim 🙏🏻