Esba2019 benim kaynanamda erkek istiyordu ilk torunu olduğu için. Kız olacağını öğrenince 'erkek olsun isterdi gönlum' dedi.
VaAllahi dedim senin benim istememle olmuyor anne,prensesler gibi büyütücem bebeğimi,iyikide kızım olacak' dedim. 'Sağlıkla gelsin insaAllah' dedi.
Sustu,üzerine bişiy demedi.
Deme hakları yok zaten bakma da işte torba değilki büzesin!